TEKAN LINK INI JIKA INGIN KAYA

Sunday 16 November 2014

CIRI-CIRI SUAMI IDAMAN

Assalamualaikum wbt.

Pompuan single. Dalam belog wajiblah ada ciri-ciri suami idamankan? Hahahaha

Actually aku tengah stress. Stress dengan drawing c&s and architect yang tak tally ni. Buat kepala aku pusing. Kalau tak push tak pe. Ni kemain macam korang tak buat silapkan? Fair and squarelah. Kita semuakan manusia. Noktah Tanda Seru

Ciri-ciri suami idaman aku simple jer. Janji cukup 5 waktu solat fardhu pada awal waktu. Simplekan? Korang rasa simple tak? Bagi aku tak simplelah. Ingat senang ke? Cukupkan 5 waktu solat fardhu memang tak ada masalah. Tapi nak mengerjakan diawal waktu tu yang problem. Hahaha. Sebab aku sendiri pun kekadang sengaja drag, terdrag and etc. (sentiasalah guna etc sebab ibarat macam kau tau semua walhal kau tau ape yang ko dah mention jer) ^_^.

Bagi akulah bila ko jaga solat ko mesti terjaga semuanya. Kira macam pakej kut. Antaranya :

1. Seorang yang bertanggungjawab -  ko dah jaga tanggungjawab ko sebagai seorang muslim. kalau tanggungjawab ni dah tiptop yang lain aku gerenti mesti terbaik. Thumbs up

2. Seorang yang punctual - kalau dah solat ko boleh kerja awal, masa memang ko jaga rapilah, confirm ko memang punctual giler. Aku jamin!!

3. Kalau dah solat ko boleh jaga. Apatah lagi anak orangkan and anak sendirikan?

Otak aku tepu sebenarnya. Ulasan yang tak seberapa sebab aku memang tak minat buat karangan. Korang nak tau lebih baca sini CIRI-CIRI CALON SUAMI YANG BAIK MENURUT ISLAM

K bai.

Every great dream with a dreamer.
Always remember, you have within you the strength,
the patience, and the passion to reach for the stars
to change the world
-harriet tubman-

No comments :

Post a Comment

Thanks Sudi Baca And Drop Your Comments