TEKAN LINK INI JIKA INGIN KAYA

Monday 11 May 2015

IBU HARTA DUNIA AKHIRAT

Assalamualaikum wbt

Hari ni 11 May 2015. 19 days to go. Yuhuuu. Eh!. Semalam 10 May adalah HARI IBU. Tapi pada aku hari-hari HARI IBU. Hari hari HARI IBU HARI BAPA. Sebab setiap saat kut aku sayang harta aku ni. Korang ashane? Tapi masalahnya aku nk jenis tak tunjuk ler.

Sifat aku memang totally orang cakap. Tak penyayang, kurang ajar and etc. Actually aku jenis tak tunjuk if aku sayangkan orang. Then aku selalulah mengelamun sendiri. If ada rezeki lebih aku nak buat itu ini. Nak tolong itu ini. Hahaha. Aku memang short tempered tapi aku jenis berhati lembut (cuma tak nampak).


To my beloved mom. Kak im sayang ma sesangat. Kak im mintak maaf sebab jarang call ma jarang tanya khabar ma. Tapi setiap pagi kak im hadiahkan al-Fatihah tuk ma dan abah. Kak im tak de harta nak bagi kemewahan. Hanya mampu dengan doa sahaja. I love u so much mom. Kak im tahu. Kak imlah anak paling degil and everythings. And kak im tahu juga ma sayangkan anak. Kerana terlampau sayang and tak nak kehilangan ma ikut jer apa kak im nak. I lobe u mom. Sangat. U r my queen and abah my king. Tiada ganti.

Dear Mom,
Thank you for always being there for me
I should tell you how much I love you
Every single day but I don't
So there it is "I LOVE YOU SO MUCH"

To the world
you might be just one person
but for me you might be just
be the world
"Happy Mothers Day"

I am so grateful and blessed
for having a special mother like you
i Appreciate you a lot
Take care always and Allah bless

No comments :

Post a Comment

Thanks Sudi Baca And Drop Your Comments